جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلینرخ ورق سرد به بیش از 100 میلیون ریال به ازای هر...

نرخ ورق سرد به بیش از 100 میلیون ریال به ازای هر تن رسید

بر اساس معاملات صورت گرفته در بورس کالا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در هفته منتهی به 4تیر ماه موفق به ثبت فروش بیش از 17 هزار و 878 میلیارد ریالی گردیده است. به این ترتیب کل فروش محقق شده شرکت در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان هفته اول تیر ماه به بیش از 91 هزار میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش رتبه آنلاین، در این هفته 199.564 تن ورق گرم این شرکت مورد عرضه و معامله قرار گرفتم تقاضای ثبت شده برای آن به 217 هزار تن رسید. قیمت میانگین معامله شده نیز به 75 میلیون و 150 هزار ریال به ازای هر تن رسید. که رشد در حدود 8 درصدی را نشان می دهد. این رشد قیمت تنها در مدت زمان کوتاه یک هفته محقق شده است.

همچنین نرخ فروش ورق سرد شرکت برای اولین بار به بیش از 100 میلیون ریال به ازای هر تن رسید. 18 هزار تن ورق سرد شرکت در قیمت 100 میلیون و 203 هزار ریالی توسط متقاضیان خریداری شد. این نرخ در مقایسه با هفته قبل از آن افزایش 9 درصدی را داشت.

ورق گالوانیزه نیز با 7 هزار تن معامله در قیمت 122 میلیون و 420 هزار ریالی شاهد معاملات 857 میلیارد ریالی بود.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان ارائه شده است:

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ  محصولات اصلی  این شرکت طی سه ماه اخیر ارائه شده است.

 

روند فروش هفتگی این شرکت نیز در نمودار زیر ارائه شده است. نمودار زیر فروش های محقق شده هفتگی شرکت در بورس کالا در مدت زمان سپری شده از ابتدای سال را نشان می دهد. همان گونه که اشاره شد جمع کل فروش های محقق شده شرکت از ابتدای سال تاکنون و در بورس کالا به بیش از 91 هزار میلیارد ریال رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید