پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهاخبار روزفولاد مبارکه برنده تندیس تعالی سازمانی

فولاد مبارکه برنده تندیس تعالی سازمانی

شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شد در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی، تندیس زرین در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ را دریافت کند.

به گزارش رتبه آنلاین از معدن۲۴، در هفدهمین دوره همایش تعالی سازمانی و هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی که در محل سازمان مدیریت صنعتی و با حضور “حسین مدرس خیابانی” سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد همچنین شرکت مادر تخصصی میدگو موفق به دریافت تندیس سیمین بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شد.

برپایه این گزارش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به دریافت تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شد.

همچنین تقدیرنامه چهار ستاره برای تعالی در بخش ساخت و تولید به شرکت فولاد هرمزگان جنوب، تقدیرنامه سه ستاره برای تعالی در بخش ساخت و تولید به شرکت فرآوران زغال سنگ پابدانا و تقدیرنامه دو ستاره به شرکت کاشی مرجان، شرکت فروسیلیس غرب پارس و شرکت فولاد شادگان تعلق گرفت.

گفتنی است شرکت صنایع خاک چینی ایران و شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان موفق به دریافت تقدیرنامه یک ستاره در این بخش شدند.

در چارچوب برنامه‌های توسعه صنعتی و به منظور ارتقای سطح بهره‌وری و توسعه تعالی در شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، معرفی الگوی ملی تعالی سازمانی و ارزیابی سازمان‌ها بر این اساس با حمایت وزارت صنایع و معادن وقت، از سال ۱۳۸۲ آغاز شد و به پشتوانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و به همت مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی تاکنون تداوم داشته و روند رو به توسعه‌ای را طی کرده است.

بر این اساس سازمان مدیریت صنعتی در امسال نیز همانند ۱۶ سال گذشته اقدام به اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی از طریق تشکیل تیم‌های ارزیابی، ‌بازدید از سازمان‌ها و شناسایی شرکت‌ها و سازمان‌های سرآمد و برتر براساس مدل علمی و معتبر کرده است.

این جایزه با دارا بودن نظام نامه وزارت صنعت و معدن و تجارت و تاییدیه سازمان ملی بهره‌وری، هم اکنون معتبرترین و با قدمت‌ترین جایزه ملی در حوزه تعالی و بهره‌وری است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید