جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادی"فلوله" صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود را منتشر کرد

“فلوله” صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود را منتشر کرد

لوله و ماشین سازی ایران، صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرده است.

"فلوله" صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود را منتشر کرد

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، لوله و ماشین سازی ایران در گزارش تلفیقی خود سود عملیاتی را ۳۱۴میلیارد ریال، سود خالص را ۳میلیارد و ۳۲۴میلیون ریال و سود خالص هرسهم را ۷ریال اعلام کرده است.

پیش از این در گزارش صورت های مالی، شرکت اصلی سود عملیاتی را ۳۱۴میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۸۱۵میلیون ریال و سود هرسهم را ۴ریال منتشر کرد.

این شرکت سود انباشته تلفیقی را ۱۳میلیارد و ۶۹۲میلیون ریال و سود انباشته شرکت اصلی  را ۸میلیارد و ۴۱میلیون ریال اعلام کرد.

اهداف و راهبردهای فلوله در خصوص تولید و فروش محصولات شامل برنامه تولید و فروش سال ۱۳۹۹ حدود ۲۹ هزار تن است که شرکت کلیه برنامه های لازم جهت تحقق این هدف را پیش بینی کرده است.

“فلوله”، برآورد خود را از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ تشریح کرده و هیچگونه تغییر در نحوه محاسبات بهای تمام شده محصولات خود در سال جاری نسبت به سال قبل نخواهد داشت و هرگونه تغییرات ایجاد شده منوط به افزایش یا کاهش قیمت خرید مواد اولیه و هزینه های مالی، دستمزد و سربار است.

این شرکت اعلام کرد در برنامه های با اهمیت دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹، اقدام در جهت صادرات محصولات و برنامه ریزی جهت شناسایی بازار های جدید داخلی و صادراتی بر اساس منابع مالی دارای اولویت قرار دارد.

سایر توضیحات با اهمیت ، اقدام در جھت صادرات محصولات و برنامه ریزی جهت شناسایی بازار های جدید داخلی و صادراتی بر اساس منابع مالی است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید