پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیشاخص بورس ۱۰هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس ۱۰هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس 10هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۰هزارواحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۳هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 11میلیارد و 159میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 474میلیارد تومان در بیش از 957هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 10هزار و 503واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 503هزار و 413واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 78میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 843میلیارد تومان در 511هزار و 814نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 222واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 675واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول و پتروشییم زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، بانک دی و پالایش نفت لاوان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید