جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیسهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد را داشتند (۲ تیر ۹۹)

سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد را داشتند (۲ تیر ۹۹)

سهامی که بالاترین و پایین‌ترین رشد را داشتند (۲ تیر ۹۹)

امروز سهامداران شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، نیروترانس و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه زندگی خاورمیانه، بهمن لیزینگ و بیمه پاسارگاد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد ۴۰هزار و ۷۱۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۱هزار و ۵۳۱واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۴۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۴۰۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران ایرکا پارت صنعت، نیروترانس و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس مینو، بیمه ملت و کارخانجات تولیدی شهید قندی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله ۲میلیارد و ۷۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵۵۹۱میلیارد تومان در ۷۳۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۵۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۴هزار و ۷۱۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه زندگی خاورمیانه، بهمن لیزینگ و بیمه پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های ویتانا، پاکدیس و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید