جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیریشخند بورس به عرضه اولیه این هفته

ریشخند بورس به عرضه اولیه این هفته

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ ریشخند بورس به عرضه اولیه این هفته

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱:۱۵ جمع صف‌های خرید به نزدیک ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش تنها ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با ۱۰ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شپنا»، «فولاد» و «شتران» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۸۲۸ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز فقط در صفوف فروش «انرژی1»، «خودکفا» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف بانک آینده به ۱.۶ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان (۳۶ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶۷ نماد و حجم صف‌های فروش در دو نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های “فرآورده‌های نفتی” و “فلزات اساسی” بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان و هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۱ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۹ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید بورس 4.16

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید