جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیرشد نرخ‌های کنسانتره روی "فزرین" ادامه دارد

رشد نرخ‌های کنسانتره روی “فزرین” ادامه دارد

رشد نرخ‌های کنسانتره روی همچنان ادامه دارد

از نکات قابل توجه رشد در حدود ۸۰ درصدی نرخ‌های فروش کنسانتره روی تولیدی این شرکت در مقایسه با اردیبهشت ماه و ماه‌های انتهای سال گذشته است.

به گزارش رتبه آنلاین از بورس نیوز، پس از افت در حدود ۳۵ درصدی قیمت سهام شرکت زرین معدن آسیا در هفته‌های اخیر و البته تحقق سود ناچیز ۱۳۳ ریالی به ازای هر سهم به ازای هر سهم در گزارش سه ماهه حسابرسی نشده، گزارش مرداد ماه این شرکت همچون بسیاری دیگر از شرکت‌ها حاکی از رشد نامحسوس نرخ‌های فروش کنستانتره روی است.

رشد نرخ‌های کنسانتره روی همچنان ادامه دارد

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود افزایش نامحسوس و در حدود ۲ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با تیر ماه سال جاری و همچنن تکرار این نرخ در دومین ماه متوالی تا حدودی موجب امیدواری سهامداران این شرکت در ماه‌های آتی خواهد بود.

از نکات قابل توجه رشد در حدود ۸۰ درصدی نرخ‌های فروش کنسانتره روی تولیدی این شرکت در مقایسه با اردیبهشت ماه و ماه‌های انتهای سال گذشته است.

در مجموع این شرکت در پایان ۵ ماهه سال مالی ۱۳۹۹، بیش از ۹۱۲ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرده که در مقایسه با فروش ۵ ماهه سال مالی گذشته با رشد چشمگیر و در حدود ۷۷ درصدی مواجه شده است.

باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت در ماه‌های آتی خواهد توانست ۱.۶۲۶ میلیارد ریال فروش سال گذشته را پوشش دهد و یا شاهد افت عملکرد این شرکت در ماه‌های آتی خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید