یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷

در انتخاب خودرو ایمنی حرف اول را می زند.به همین دلیل است که مراکز مطالعاتی خودرو هر ساله گزارش‌هایی در مورد ایمن‌ترین خودروهای سال ارایه می‌دهند تا متقاضیان خرید اطلاعات درستی در اختیار داشته باشند.

به گزارش رتبه‌آنلاین به نقل از مرکز مطالعات بازار خودرو در امریکا ، خودروهای جدید ایمن‌تر از خودروهای قدیمی هستند به این معنا که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های تکنولوژی سبب شد تا هر روز بر کیفیت خودروهای تولید شده افزوده شود و سلامت سرنشینان حتی در زمان تصادفات حفظ شود.

در سال ۲۰۱۷ میلادی خودروی Volvo XC60 SUV  ایمن‌ترین خودروی دنیا بود. این خودرو هم از نظر خدماتی که به راننده و دیگر سرنشینان ارایه می‌داد و هم از نظر شمار اندک تصادفات و آسیب اندک به سرنشینان در زمان تصادف  در صدر  فهرست قرار داشت.

طبق این گزارش خودروی  اس یو وی Stelvio تولید شده توسط شرکت Alfa romeo به عنوان دومین خودروی ایمن در دنیا معرفی شد. شاخص ایمنی سرنشینان بزرگسال در این خودرو در زمان تصادفات ۹۷ درصد و شاخصایمنی سرنشینان کودک برابر با ۸۴ درصد بود.

سومین خودروی ایمن در سال  جاری خودروی eclipse cross  تولید شرکت میتسوبیشی بود که رقیب اصلی خودروی قشقایی تولید شده توسط نیسان و خودروی پژو ۳۰۰۸ است . این دو خودرو هم از نظر ایمنی سرنشینان در حین استفاده در رده  بسیار بالایی قرار دارند .

چهارمین خودروی ایمن در سال جاری خودروی هاچ بک تولید شرکت فولکس واگن با نام تجاری polo است  که در سال قبل با متوسط قیمت ۱۳ هزار و ۸۵۵ پوند تا ۱۹ هزار و ۵۳۰ پوند مبادله شده است. شاخص حفاظت از سرنشینان این خودرو در سال گذشته برابر با ۹۶ درصد اعلام شد و شاخص حفاظت از سرنشینان کودک در این خودرو۸۰ درصد بود.

پنجمین خودروی ایمن در این فهرست خودروی هاچ بک arteon است که توسط شرکت فولکس واگن تولید شد و به بازار مصرف عرضه شد.این خودرو که رقیب اصلی خودروی سری پنج بی ام و  است در سال  قبل توانست موفقیت زیادی در کسب رضایت مشتریان و تامین ایمنی سرنشینان خود بدست آورد.

جالب این جاست که ششمین خودروی  ایمن در سال گذشته باز تولید یک خودروی تولید شده توسط فولکس واگن بود. اس یو وی Roc-T  در این رده‌بندی جایگاه ششم و اس‌یووی مزدا5-CX  جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷
رتبهنام  خودرونام شرکت تولید کننده
۱XC60 SUVvolvo
۲Stelvio suvAlfa romeo
۳Eclipse cross suvmitsubishi
۴Polo hatchbackvolkswagen
۵Arteon hatchbackvolkswagen
۶T-Roc SUVvolkswagen
۷CX-5 SUVmazda
۸C-HR SUVtoyota
۹V90 estateVolvo
۱۰Ibiza hatchbackSeat
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید