شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت اوزان

اعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت اوزان

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت اوزان در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در تاریخ 17 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند و محمد امین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و آقایان رحم دار مدیرعامل،عظیم زاده معاون مالی و اداری، مهری معاون بازرگانی و فروش، محمد فرزین نیا مدیر تعالی سازمانی و خانم دلیران مدیر فروش در جلسه حضور داشتند.

رتبه بندی اولیه این شرکت توسط فرشید شکرخدایی ارایه شد و ایشان توضیحاتی در این زمینه وضعیت فعلی شرکت با توجه به مستندات ارسالی ارایه کردند و درباره مشوق های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی صحبت کردند و در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت

به گزارش رتبه آنلاین از ای تی پی کو، در رتبه بندی اتاق بازرگانی منتشر و مشخص شد که شرکت اوزان از شرکت های تابعه TPICO توانسته ضمن حفظ رتبه نخست خود در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، با سه پله ارتقا نسبت به نیمه دوم سال 1394، در کل شرکت های فعال کشور، حائز مقام بیست و سوم شود.

شایان ذکرست که شرکت اوزان تولید کننده با کیفیت ترین آمالگام دندانپزشکی و دستگاه آمالگاماتور کشور با بیش از 47 سال سابقه فعالیت در زمینه مراقبت های بهداشتی و درمانی است و همچنین در واردات تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دارو فعال است. اوزان دارای گواهینامه های متعدد ISO و استانداردهای قابل اجرا در تمام زمینه های عملیاتی است.

بنا به این گزارش، شرکت اوزان در شانزدهم شهریور ماه سال 1348 تأسیس و تحت شماره 13381 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید. سرپرستی امور این شرکت در پائیز 1361 طبق حکم دادستانی انقلاب، از بخش خصوصی سلب و به جهاد سازندگی و سرانجام در اسفند 1364 از سوی دفتر اجرائی تبصره 82 کلیه سهام شرکت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد.

این شرکت در حوزه فعالیت های بازرگانی توانست در سال 1381 با اخذ تایید و مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، با هدف واردات و عرضه داروهای کمیاب، رفع کمبودهای مقطعی در کشور، به تاسیس مرکز فوریت های دارویی اوزان بپردازد.

فعالیت های بازرگانی شرکت اوزان در طی45 سال فعالیت مستمر گسترش روزافزونی یافته است. اوزان که همچنان به وسعت خود می اندیشید، در سال 1384 آزمایشگاه کالیبراسیون خود را که از جمله نخستین آزمایشگاه‌های کالیبراسیون تجهیزات پزشکی کشور است، با استفاده از برترین و مدرن ترین تجهیزات تست و کالیبراسیون تاسیس کرد و از بدو فعالیت تا کنون به ارائه خدمات به مراکز زیادی از جمله بیمارستانهای دانشگاهی، تامین اجتماعی، نظامی و خصوصی پرداخته است.

اوزان با داشتن مجوز فعالیت از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای بهره مندی از توان مجموعه های فعال در این حوزه قادر است برای بیش از 40 دستگاه پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و تصویر برداری با قابلیت ردیابی تا سازمان های ذی صلاح از جمله اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان انرژی اتمی و موسسه استاندارد و تحقیقیات صنعتی ایران خدمات ارائه کند.

سرانجام کارخانه شهید دکتر فقیهی نیز که تنها تولید کننده آمالگام دندانپزشکی در ایران و خاورمیانه است با 28 سال سابقه تولید آمالگام دندانی در دي ماه 1389 با تصميم هلدينگ دارويي تامین (TPICO) به شرکت اوزان پیوست و هم اکنون به صورت بخشی از اين شرکت اداره مي‌شود. این کارخانه با مساحتی بالغ بر 3500 مترمربع در شهرک صنعتی سیمین دشت استان البرز واقع شده است.

تکنولوژی تولید آمالگام دندانپزشکی در سال 1365 با اهتمام و سرمایه علمی، مادی، معنوی جمعی از محققین جهاد دانشگاهی و جهاد سازندگی به سرپرستی شهید دکتر فقیهی محقق شده و از آن زمان تاکنون این کارخانه همچنان به عنوان یک برند خوش نام، شناخته شده و پیشتاز در صنعت تولید مواد دندانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. توليد آمالگام دندانپزشکي در کارخانه شهید دکتر فقیهی با برند سينالوي Cinalloy و سيناميکس Cinamix آغاز شد. در سال‌هاي ابتدايي توليد آمالگام، فرآيند ساخت اين محصول طولاني بود که با تلاش مستمر محققان کارخانه، اين فرآيند به شکل موثري بهبود يافت به طوري که تحقيقات فوق در نهايت منجر به کاهش مدت زمان توليد و افزايش خواص مکانيکي و فیزیکی آمالگام نهايي شد.

در ادامه فرآيند تکوين آمالگام در ايران هم اکنون کارخانه شهید دکتر فقیهی آمالگام با برند فقيهي؛ در دو مدل شناخته شده سينالوکس Cinalux و سيناسيلور Cinasilver را تولید می‌کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید