پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۱۷

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۴/۱۷

امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و پتروشیمی خراسان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، تولید برق ماهتاب کهنوج و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 27هزار و 412واحدی در ارتفاع یک میلیون و 745هزار و 762واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 969میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 15هزار و 674میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 745هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و پتروشیمی خراسان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان اصفهان، سیمان هرمزگان و سیمان شاهرود بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 3میلیارد و 852میلیون ورقه به‌ارزش 12هزار و 276میلیارد تومان در 946هزار و 7نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 252واحد رشد کرد و در ارتفاع 18 هزار و 64واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، تولید برق ماهتاب کهنوج و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه دی، آ.س.پ و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید